Frequent Questions

Jakie metody płatności są dostępne?

Podstawową metodą rozliczenia jest płatność kartą kredytową lub płatniczą. Jeśli podali Państwo dane karty podczas rezerwacji, obciążymy ją zgodnie z wybraną opcją rezerwacji. Akceptujemy płatności w systemie MOTO (mail order / telephone order). Oprócz płatności kartą akceptujemy również:

  • płatność BLIK
  • przelew bankowy na konto: PKO BP 57 1020 1462 0000 7702 0307 5918
  • płatność na miejscu gotówką lub kartą – w takim przypadku podbieramy opłatę w wysokości 30 zł

Czy mogę przyjechać z psem?

Zwierzaki domowe są u nas mile widziane. Aby zagwarantować zawsze najwyższy poziom czystości w naszych apartamentach, pobieramy opłatę dodatkową w wysokości 100 zł za cały pobyt.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście. Prosimy o przesłanie danych do faktury na nasz adres e-mail. Prześlemy ją w odpowiedzi zwrotnej w ciągu jednego dnia.

Czy apartamenty mają recepcję?

Nie jesteśmy typowym hotelem i nie posiadamy stacjonarnej recepcji. Nasze apartamenty mieszczą się w różnych częściach miasta i są całkowicie samoobsługowe. Pozostajemy do Państwa dyspozycji telefonicznie lub za pośrednictwem mediów elektronicznych. Jeśli sytuacja tego wymaga lub macie Państwo takie życzenie, nasza obsługa oczywiście pojawi się na miejscu.

Czy mogę zamówić śniadanie?

Jak najbardziej, serdecznie do tego zachęcamy! We współpracy z firmą Qchnia Bez Kalorii opracowaliśmy menu specjalnie dla naszych gości. Śniadania dostarczane są bezpośrednio do apartamentów w następujących godzinach:

  • od poniedziałku do piątku od 7:30 do 9:30
  • w soboty od 9:00 do 11:00

Chęć zamówienia śniadania należy zaznaczyć w procesie rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji prosimy o wybranie zestawu śniadaniowego z poniższego menu i przesłanie do nas e-mailem wybranej opcji oraz preferowanej godziny dostawy.

Gdzie zaparkuję samochód i ile to będzie kosztowało?

We wiadomości e-mail, którą otrzymacie Państwo po dokonaniu rezerwacji, zawsze informujemy gości o opcjach parkingowych. Większość naszych apartamentów znajduje się w strefie B miejskiego parkowania, gdzie wzdłuż ulicy oraz ulic sąsiednich wyznaczone są strefy parkingowe. Parkowanie jest płatne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00. Koszt całodziennego parkowania to ok. 10 zł. Najwygodniejszą formą płatności jest aplikacja SkyCash lub za naszym pośrednictwem – wystarczy przekazać nam numer rejestracyjny pojazdu.

W przypadku chęci skorzystania z parkingu strzeżonego lub gwarantowanego miejsca parkingowego prosimy o kontakt.

Czy kontakt telefoniczny jest dostępny przez całą dobę?

W sprawie rezerwacji pozostajemy do dyspozycji naszych gości w godzinach 8:00 – 17:00. W pozostałym czasie prosimy o kontakt jedynie w sytuacjach niezbędnych dla prawidłowego i bezpiecznego korzystania z apartamentu. Przez całą dobę można się z nami kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej lub mediów społecznościowych. Odpowiadamy najszybciej, jak to możliwe.

Czy mogę zorganizować w apartamencie przyjęcie lub imprezę? Czy mogę zaprosić gości do apartamentu?

Zgodnie z naszym regulaminem organizowanie przyjęć lub imprez nie jest dozwolone. Ze względu na lokalizację apartamentów w budynkach mieszkalnych, nasi goście zobowiązani są również do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00 – 6:00. Zaproszenie gościa na spotkanie lub w odwiedziny jest oczywiście dozwolone. Nie zezwalamy jednak na zapraszanie gości z zewnątrz na nocleg bez uzgodnienia tego z nami.

Czy na wyposażeniu apartamentów są pościel i ręczniki?

Naturalnie! Apartamenty wyposażone są w świeżą pościel najwyższej jakości i ręczniki oraz podstawowe kosmetyki dla każdego gościa.